.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وجود مشکلات جدی در خرید، انتقال و صادرات محصولات کشاورزی
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خرید، انتقال و صادرات محصولات کشاورزی مشکلات جدی داریم، گفت: 5 هزار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی به اشتغال روستاها اختصاص داده شد که برای تقویت روستاها در زمینه تولید و اشتغال هزینه شود.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد صبح امروز در همایش روز ملی روستا که در روستای اسلام‌آباد شهرستان میاندورود برگزار شد با بیان اینکه روستا دارای مولفه‌های کشاورزی، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی است، اظهار کرد: تقویت مولفه‌های روستایی سبب تقویت توسعه و رشد روستاها می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌هایی که قرار است در روستاها انجام شود باید به گونه‌ای باشد که روستا به عنوان محور توسعه پایدار دارای اثرگذاری واقعی باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به روستاها از یکسال گذشته در مجلس به عنوان قانون درآمد و مقرر شد 5 هزار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی به اشتغال روستاها اختصاص داده که برای تقویت روستاها در زمینه تولید و اشتغال هزینه شود.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت غالب اکثر روستاها کشاورزی است اگر به کشاورزی به عنوان اصل و اساس توجه نشود در سایر فعالیت‌های روستا موفق نخواهیم بود.

یوسف‌نژاد ادامه داد: آموزش کشاورزی به کشاورزان و تضمین خرید و  فروش محصولات کشاورزی از جمله مسایلی است که دست‌اندرکاران بخش کشاورزی باید به آن توجه کنند.

وی اظهار کرد: در خرید، انتقال و صادرات محصولات کشاورزی مشکلات جدی داریم و در برخی از محصولات که مازاد تولید داریم نتوانستیم نسبت به صادرات آن اقدام کنیم و ایجاد پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی می‌تواند در کم کردن مشکلات مازاد تولید کمک‌کننده باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در برنامه ششم توسعه تمامی بانک‌ها موظف شدند 15 درصد تسهیلات خود را به بخش کشاورزی ارایه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.